SEO

SEO

#1 in Google

De kracht van de zoekmachine

Wij krijgen regelmatig de vraag hoe kom ik bovenaan in Google. Nou dat zullen we je vertellen… Maar dan wel graag persoonlijk, want het is tegenwoordig niet meer zo simpel als het vroeger was. Hoe komt dit zul je denken? Dit komt, omdat we de afgelopen jaren enorm veel content hebben gepubliceerd waardoor ons wereld wijde web verzadigd is.

Het is tegenwoordig dan ook eerst zaak dat je pagina’s worden geïndexeerd door Google zodat je op posities kan ranken. We geven altijd het voorbeeld van een pasta bolognese. Wanneer ik ‘recept pasta bolognese’ intyp in Google krijg ik meer dan 67 miljoen resultaten. Kortom, veel te veel. 

Het is daarom enorm belangrijk dat de content die je plaatst uniek is. Is jouw product of dienst vergelijkbaar met dat van de concurrent? Ga dan toch op zoek naar dat ene unieke element. En zorg dat het ook uniek is geschreven. 

Blogs

Alles wat je wilt weten over online marketing

Content creatie

Een nieuwe huisstijl of een opfrisbeurt: het belang van branding

Branding is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf. Het bepaalt niet alleen hoe klanten je bedrijf zien, maar ook hoe ze zich voelen over je producten of diensten. Soms is het tijd voor een complete make-over, terwijl een andere keer een beetje oppoetsen voldoende is.

Lees meer →
SEO

Best practices voor e-mailmarketing

E-mailmarketing blijft een krachtig instrument om direct contact te houden met je doelgroep. Het biedt de mogelijkheid om gepersonaliseerde berichten te sturen, relaties op te …

Lees meer →
SEO

Praktische tips voor SEO-optimalisatie

In de wereld van online marketing is zoekmachineoptimalisatie (SEO) een cruciaal onderdeel om je website hoger te laten scoren in zoekmachines als Google.

Lees meer →

Contact

Daag ons uit!

Contact Form

Vragen over SEO?

Bel of stuur direct een mailtje naar onze expert Naomi!